Articol publicat in: mediafax-logo-150x28download (1),PRBOX_Logo_130x96

forFITOUT – companie care oferă proiecte la cheie de amenajări interioare ale spațiilor de birouri, hoteliere, comerciale și industriale, a finalizat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 850.000 de euro, în creștere cu 20% față de anul 2014.

Compania are clienți activi atât din România cât și din străinătate: Germania, Franța iar printre numele sonore care au apelat la serviciile forFITOUT în 2015 și în primul semestru al anului 2016 se număra: Ford, Floreasca Tower, Trident, Entrofine, Global Finance, Otter, Amring, Ceo Clubs Next Gen, Holcim, Ipsos, Euro Tower, Friesland  Campina, More Stephens, etc.

In ultimii 3 ani în Germania și Franța dezvoltăm frecvent proiecte de studii de fezabilitate și de concept pentru companii cunoscute international” afirmă Cezar Gămulescu, Managing Partner forFITOUT.

Primul semestru al anului 2016 pare să balanseze pozitiv situația financiară iar cererea de ofertare în domeniul amenajărilor interioare ale spațiilor de birouri este net superioară față de anul trecut.

 „ Este un trend în care sunt mai puține cereri de ofertă ca și număr, comparativ cu anii anteriori, însă de o calitate mai bună. Clienții sunt mai hotărâți să investeasca în office design și au înțeles această necesitate, dovadă că proiectele se și concretizează, nu rămân la stadiul de asking price. Se concretizează proiecte de acum pentru următoarea jumătate de an. Ca și cashflow pentru businessul forFITOUT am închis deja încă două trimestre din contractele semnate în ianuarie” susține Cezar Gămulescu-Managing Partner forFITOUT

Piața amenajărilor interioare a spațiilor de birouri este vastă iar forFITOUT se diferențiază de competiție prin faptul că:

 – este singurul reprezentant specializat pe partiții de sticlă ABCD în România, un brand renumit  din Franța; forFITOUT este singurul care deține agrement tehnic pentru aceste produse în România, respectiv pentru sisteme de partiții cu 2 foi.

 – are parteneriate exclusive pentru România cu branduri pe mobilier și scaune office din Italia: Linekit și Italian Sedioliti;

 – produsele pe care le implementează în cadrul proiectelor sunt procurate direct de la producător, fără adaos de antreprenor reușind să ofere prețuri care se diferențiază clar față de competiție

În 2016, forFITOUT își va continua extinderea serviciilor în spațiul Uniunii Europene, în măsura în care se poate, date fiind tensiunile existente, vizează mărirea echipei cu persoane specializate pe departamentele de Sale și Project Management, și nu în ultimul rând, își dorește atingerea unei cifre de afaceri de 1 milion de Euro cashflow.