Articol publicat in : mediafax logologo dacicool

forFITOUT a livrat cu succes un proiect de anvergură ȋn 2015. Compania și-a lăsat amprenta în 13 etaje ale clădirii de birouri Floreasca Tower din București. Echipele companiei au ȋnceput lucrările la sfârșitul anului 2014 iar termenul de execuţie pentru anul acesta a fost respectat.

Floreasca Tower este o clădire situată ȋn zona Floreasca, într-un cartier urban cu o reputație pozitivă în capitală și a devenit un reper pe piața spațiilor de birouri din clasa A. Clădirea atrage cel mai mult interesul prin spaţii luminoase, finisaje de o calitate excepţională, tehnică şi eficienţă de vârf, precum şi un facility management profesionist. Alături de Euro Tower și Charles de Gaule, Floreasca Tower este o clădire impresionantă de birouri construită pe modelul celor din Londra, Paris sau New York ȋn care forFITOUT a fost cooptat pentru furnizarea de proiecte de amenajări interioare pentru companii cu renume din industria de banking, IT, energie eoliană etc.

Proprietarii clădirii din București au hotărât să ridice nivelul centrului de afaceri printr-o serie de lucrări de cea mai bună calitate, un high-class, ce a contribuit și mai mult la notorietatea clădirii. Nivelul ridicat al execuției precum și calitatea ireproșabilă a produselor a recomandat compania forFITOUT în fața clientului și a fost ales în lucrările de refurbishment ale celor 13 etaje ale clădirii Floreasca Tower.

Astfel, forFITOUT a reamenajat zonele comune ale clădirii cu produse de top ale brandurilor internaționale pe care le deține. Spațiul a fost complet reinventat prin montarea tavanelor metalice Hunter Douglas, recunoscut pentru calitatea excepţională a produselor sale,  durabilitate, rezistenţă crescută, permiterea circulației aerului și un design impecabil. Ușile au suportat și ele modificări iar în prezent au fost montate modele din sticlă rezistente la foc. Sticla s-a situat și anul acesta pe check-listul amenajărilor interioare datorită notei de eleganță pe care reușește să o emane în orice  ambient.

Bineînțeles că un centru de afaceri de clasa A trebuie să dețină și un spațiu de recepție pe măsură. Împreună cu arhitecții de la Westfourth architecture a fost conceput un mobilier custom made, unicat și dedicat clădirii Floreasca. Recepția se impune prin modernitate și eleganță iar granitul și piatra au fost vedetele întregului design.

foto 2

Pardoseala are un aspect din piatră naturală (granit) un produs cu o durabilitate ireproșabilă iar o parte din pereții existenți au fost placați cu piatră flamată pentru evidențierea continuității designului. Placările cu sticlă a celorlați pereți reușesc să oglindească întregul ambient făcând celebru cuplul granit – sticlăîn întregul proiect.

Contrastul de alb – negru și gri reușește să scoată recepția din anonimat și să o plaseze printre recepțiile cool ale clădirilor din Europa.

foto1

Biroul recepției nu face nici el notă discordantă și este confecționat din sticlă translucidă luminată ceea ce mărește efectul vizual în rândul vizitatorilor. Pata de culoare și un punct forțe al întregului design este reprezentată de corpurile de iluminat suspendate marca Xal Hexo cu proprietăți acustice. forFITOUT este singura companie din piaţa amenajărilor interioare care a instalat pentru prima dată ȋn România aceste produse ȋn vreun centru de afaceri.

Am reuşit să conturam tabloul refurbishmentului Floresca Tower prin modernitate și premieră în materie de building design pe piața centrelor de afaceri din București” (Cezar Gămulescu- Managing Partner forFITOUT)

foto 3

Fitout pentru cel puţin 40% din noii chiriaşi ai clădirii Floreasca

În parteneriatul cu Floreasca Tower, după livrarea cu succes a proiectului de refurbishment, aproximativ 40% din noii chiriași ai clădirii de birouri au fost relocaţi tot de forFITOUT.

[box type=”info”] Increderea clădită în rândul clienților este un mare atu al oricărei companii întrucât este veriga ce te propulsează în lanțul viitor al proiectelor de succes. În situația de față suntem onorați că suntem recunoscuți pe piață și suntem percepuți drept parteneri de ȋncredere, susține Cezar Gămulescu – Managing Partner forFITOUT[/box]

Proiecte la cheie de amenajare a spațiilor de birouri s-au realizat pentru firme renumite: Gorenje, Ergo, Yum, Father, care au ales să își mute sediile în clădirea Floreasca Tower. Astfel, noile spații de lucru au fost implicate într-un amplu proces de design pe partea de instalații, sisteme de ventilație și aer condiționat, mochetă, tavane, compartimentarea spațiilor cu părtitii de sticlă, totul căpătând aspectul de „new office” de care au nevoie companiile pentru a-și începe activitatea.