Iata ca s-a incheiat si Social Media Summit, editia 2016. O zi in care social media a fost cuvantul cheie, in care urechile au fost tintite spre a receptiona care sunt tendintele comunicarii in acest an.

Companiile au inteles in ultimii ani ca Social Media devine amplificatorul interactiunii consumatorilor cu brandurile si mediul preferat de transmitere si comunicare a experientei de brand. Pe o piata ce numara peste 3 milioane de cititori de bloguri si 8 milioane utilizatori de Facebook in Romania, business-urile vad tot mai clar alternativa la bugetele imense cheltuite pe campanii traditionale de advertising.

Un eveniment cu o audienta foarte mare, curiozitate sporita si invitati pe masura, probabil ca a obtinut si anul acesta o nota maxima si si-a castigat deja publicul pentru anul care urmeaza!

12715418_10153281750340863_8464312026003198587_n

#sms2016

In aceeasi zi s-a lansat si campania #Suntuntaran pentru a aduce in vizor adevarata conotatie a cuvantului si pentru a inlatura sinonimul cu bădăran, necioplit sau mitocan ce a prins din ce in ce mai mult ecou in toate mediile :”Uite-l și pe țăranu’ ăla!” sau „Mamă, ce țărancă!” fac parte din peisajul nostru sonor de zi cu zi, fie că vorbim de mall, birou, net sau televizor.

Daca vrei sa te alaturi campaniei poti intra pe platforma: http://suntuntaran.ro/  si recunoaste-ti originile:)

300x100px_smiley