Articol publicat in : logo mediafax mic,comunicatedepresa logo 29_managerro-162x85, decotrends logo

forFITOUT, companie privată cu capital integral românesc, ce oferă servicii integrate de amenajare pentru birouri, spații industriale și hoteliere, susține că anul 2014 este oportun prin prisma proiectelor care se dau în piață dar și a volumului mare de cereri primite. Astfel, anul 2014 se anunță fructuos și se pot elimina previziunile reținute ale pieței din acest domeniu.

[box] Analizand strict domeniul amenajarilor office, un lucru este cert: piata se dezvolta, se modifica, revine la normal, revine in niste parametrii care sunt etici. In momentul in care oamenii se reintorc la niste structuri calitative, incearca sa cheltuie banii cu cap, este un moment benefic, este o evolutie. In momentul de fata, marile companii sunt dispuse sa investeasca in confortul angajatilor care s-ar putea traduce prin adoptarea anumitor elemente de mobilier, rebranding, etc. Toate aceste schimbari aduc beneficii firmelor specializate in executia proiectelor de amanajari iar o viziune pozitiva, chiar si asupra unui business de start-up in acest domeniu intrevede numeroase beneficii, este de parere Cezar Gamulescu- Managing Partner forFITOUT.[/box]
Anul 2013 a fost unul dinamic, marcat de proiecte numeroase, proiecte la cheie in urma carora forFITOUT si-a stabilizat pozitia de integrator, oferind cele mai bune solutii clientilor. Firma se poate mandri cu executia a peste 3000 de metri patrati de partitii de sticla ABCD si peste 20.000 de metri patrati de birouri in proiectele la cheie.
[box] forFITOUT are contracte semnate, aflate in faza de executie deja si acopera primul trimestru al anului 2014. Luand in calcul situatia de fata, exista cu certitudine un trend net superior cu 30% mai mare decat perioada similara a anului 2013. Anul 2014 inseamna consolidarea businessului pe plan national si extinderea operatiunilor in strainatate! adauga Cezar Gamulescu- Managing Partner forFITOUT.[/box]
Daca in 2013 forFITOUT si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca, in 2014 isi extinde serviciile si peste hotare, deruland parteneriate importante din sfera amenajarilor spatiilor de birouri. In urma livrarii partitiilor de sticla ABCD, ca si subcontractor, in proiectul UBCI Tripoli – Libia (2013 – Banca Nationala pentru Comert si Investitii), proiectul continua si in 2014. Continuitatea parteneriatului cu firma forFITOUT a venit in urma unei calitati ireprosabile pe partea de headquarter si s-a decis implementarea acelorasi elemente de design, placari cu sticla, placari pereti cu laminat si in ultimul branch deschis de UBCI Libia, cu gandul la un rebranding national. Tot datorita nivelului de calitate atins in 2013 de forFITOUT, firma castiga in 2014 din pole position o licitatie internationala pentru o clinica de stomatologie din Le Mans, Franta. forFITOUT si-a devansat competitia internationala prin calitate, preturi, solutii si termene de executie.
Firma forFITOUT este deja cooptata ca si consultant intr-un proiect de dezvoltare urbana, pentru un cartier rezidential de case ecologice si economice care tind spre costuri de utilizare zero. Proiectul se va desfasura in Alsacia, intr-o zona superba situata la granita dintre Franta, Elvetia si Germania.